639312.jpg
Mä olin yhen mun kamun (jennin) kanssa shoppaan sellos. Sit kans mun äiti oli mukan maksamas. (Ja vahtimas et en katoo jonnekki. siis oikeesti kaikki muut mun kamut saa olla rauhas nii miks en mä! siis rauhas shoppaa)
Se jenni oli kans meil yöt ja si se opetti laitaa samaan kuvaa kaikki noi jutut. niiku noi^^
Eli ekaks mä ostin tollasen pikku laukun anttilast, se oli jtn 10 ee. ja sit stadiumist tollaset vaaleen punaset adidaksen verkkarit. laiton lähi kuvan et näätte et se on oikee adidas. en tiiä paljon makso ku mun äitimakso. sit ostin seppäläst tollaset pinkit hgelmet. (jenni ostisamanlaiset)  ja sit prismast anytimen ripsarii.jotai 5 ee makso (se jenni opetti mua meikkaan, se on jo kutosel nii se osaa. mä meen nyt vitosel nii se on mua vanhempi.) ja hm:stä tollast jotain bodisuihketta kans jotai 5 ee. en tiiä mitä se on mut se tuoksuuu joltai kukalt ja on tosi kesäne nii sit otin se. ja jenni sano et se sopi mulle se haju. sit mun äitiosti mulle noi makeet bootsit, ne oli andamos alennukses en tiiä paljo makso mut ne on tosi kivat patsi et yhel meiän koulust on aika samanlaiset ei ihan mut melkee ni sit vähä tyhmää jos se käyttää niit viel kesä loma jälkeeki. ja sit toi vila pait oli alennukses seppäläs jotai 15 ee.
Ja sit mun iskä tuli työ matkalta thaimaasta ja se oli ostanu mulle lois vuittonin.<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 se on just ihana ja jenni sano et s eon tosi kade tost laukusta.<3<3<3<3<3<33<3<3<33 el ituli vähä kallsi reissu mut ei s emtn.