Olen jo pitkään miettinyt mksi ihimiset haluu merkkituotteit. Okei, onhan esim onlylla ihan kivoja vaateita, mutta minua kyllä enimmäkseen viehätää se merkki. Valitettavasti ne o niin kallita ne onlyn vaateet.. Joskus mun äiti ei anna mun ostaa ja mun pitää ostaa jostain prismasta vaatteit. (Ok on neki ihan kivoi) Suosittelen aikuisten osastoa. jotkut mun kaverit ostaa lasten osastolta ja niil on jotain nloi vaateita. ne ei tiiä mitään merkeistä ja muodista..Kans spiritil on jotain kivoi vaatteit. esim yks paita mut se oli jotain 20 euroo nii sit en viittiny ostaa ja sotin neljä paitaa. yhen seppälästä ja kaks prismast ja yhen kirppikelt. Ne ei ollu merkki vaateit mut sain aika monta pataa niinku yhen hinnalla.:D
Sitten meikkeihin. Nojoo onhan se hyvä panostaa ulkonäköön mut mitä järkeä maksaa prisman merkki ripsareista jtn11 ee, kun seppäläs/hm saa jotain kahen euron?????? Oikeeesti. Merkki tuoetteet kuten loreal yms on tosi kalliita ja sitten siit muka pitäs maksaa.://////////////////////
Vai mitä.

Onks teiän mielestä merkti parempii kun halpistuoteet muka????????